23 november 2021

Wat zijn onze retourvoorwaarden?

Wat is nu precies ons beleid betreft het retourneren van toegangskaarten? We hebben het hieronder voor u op een rijtje gezet.

Eenmaal gekochte toegangskaarten worden niet gerestitueerd. Als u op de dag van de voorstelling door omstandigheden niet in staat bent om naar het theater te komen, draagt het theater daarvoor geen verantwoordelijkheid. Slechts in heel bijzondere situaties kunt u tot een week voor de voorstelling kaarten omruilen voor een andere voorstelling in hetzelfde seizoen. Alleen bij uitverkochte voorstellingen kunt u ook binnen een week voor de voorstelling nog kaarten inleveren, waarna wij voor u proberen deze kaarten door te verkopen. Als dit lukt, ontvangt u een tegoedbon. Bij ruiling/doorverkopen brengen wij u per kaart € 2,50 annuleringskosten in rekening.

Bezoekt u een voorstelling en werkt uw coronatoegangsbewijs niet/bent u die vergeten?
Om een voorstelling te bezoeken dient u een coronatoegangsbewijs te tonen. Werkt de QR-code niet of bent u uw coronatoegangsbewijs vergeten? Dan kunt u de voorstelling niet bezoeken. U ontvangt een tegoedbon om op een ander moment een andere voorstelling in ons theater te bezoeken.