Service & Spelregels

Persoonlijke aandacht
Bij Theater Geert Teis doen wij ons best u persoonlijk van dienst te kunnen zijn. Zowel bij het bekijken van ons programma - online en in de brochure -, bij het bestellen van kaarten - online, telefonisch of bij de Theaterkassa-, als op de avond van de voorstelling zelf.

Gratis parkeren
Er zijn meerdere gratis parkeerplaatsen rondom het theater te vinden, te weten: Geert Teisplein, Liliënthalplein en het Generaal Maczekplein. Laatstgenoemde 2 parkeerplaatsen vallen onder de blauwe parkeerzone. Met een blauwe parkeerschijf kun je maximaal 2 uur vrij parkeren op ma t/m vrij van 09.00-18.00 uur (don tot 21.00 uur) en op zaterdag tot 17.00 uur. Buiten deze tijden kun je gewoon vrij parkeren.

24 uur per dag bestellen
Het is mogelijk om 24 uur per dag kaarten te bestellen via deze website. Van dinsdag t/m vrijdag tussen 13.00 en 15.00 uur kun je uiteraard ook langskomen bij de Theaterkassa of naar de kassa bellen.

Stoelverhogers
Het theater beschikt over voldoende stoelverhogers. Je bepaalt zelf of gebruik ervan noodzakelijk is. Voor kleine volwassenen zijn er kussens te leen bij de informatiebalie.

Rolstoelgebruikers
Het gebouw is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers. We beschikken over een invalidentoilet, te vinden bij de garderobe. Op de parkeerplaats zijn voldoende plaatsen voor mindervaliden. Let op: het balkon in de zaal is enkel toegankelijk per trap. Er is geen lift aanwezig in het theater.

Speciale plaats i.v.m. handicap of rolstoelgebruik
Heb je een handicap of beperking waardoor een speciale plaats noodzakelijk is, dan kun je deze aanvragen. Je dient ons dan per aparte brief (gehecht aan het bestelformulier bij de voorverkoop) of telefonisch (via 0599 631 - 731) te informeren over de reden van jouw verzoek en wij zullen daar zoveel mogelijk rekening mee houden. Let op: onze balkonplaatsen zijn enkel toegankelijk per trap. Er is geen lift aanwezig in het theater.

Slechthorenden
Voor slechthorenden beschikken wij over een geluidsversterkingssysteem. Je kunt op de avond van de voorstelling een gehoorversterker lenen bij de informatiebalie. Dragers van een gehoorapparaat kunnen daarmee het geluid van de voorstelling ontvangen via de ringleidingstand. Heb je geen gehoorapparaat (of een gehoorapparaat dat ons signaal niet kan ontvangen), dan kunt u een hoofdtelefoon aansluiten op de gehoorversterker (2,5 mm aansluiting). Hoofdtelefoons worden uitgeleend bij de informatiebalie.

Huisregels en voorwaarden
Bezoek aan Theater Geert Teis geschiedt onder de huisregels van het theater en de Algemene Voorwaarden van de VSCD als gedeponeerd ter griffie van de Arrondissementsrechtbank te Amsterdam. Zie www.vscd.nl voor meer informatie.

Kom op tijd
Wij verzoeken je op tijd aanwezig te zijn. Laatkomers verstoren de voorstelling. Na aanvang vervalt uw recht op toegang. Indien er een pauze is, kun je dan na de pauze de voorstelling bijwonen.

Mobiele telefoons
Mobiele telefoons dienen in de theaterzaal helemaal te worden uitgezet. Dus stoor je buurman, andere bezoekers en artiesten dan ook niet met een oplichtend scherm. 

Consumpties
Het is niet toegestaan meegebrachte consumpties en etenswaren te nuttigen in de foyer en in de theaterzaal. Het is niet toegestaan consumpties te nuttigen in de theaterzaal.

Garderobe
In Theater Geert Teis is er een gratis onbewaakte garderobe en derhalve op eigen risico. Na afloop van de voorstelling staan de verrijdbare garderoberekken op de gang.

Beeld- of geluidsopnamen
Het is in de theaterzaal niet toegestaan foto-, video- of geluidsopnamen te maken.

Aansprakelijkheid
Het theater aanvaardt geen aansprakelijkheid voor beschadigingen aan of verlies van je eigendommen.

Suggesties en/of klachten
De service aan onze bezoekers staat bij ons altijd bovenaan. Heb je suggesties voor verbeteringen, dan stellen we het op prijs als je het ons laat weten. Je kunt je brief of mail (teis@stadskanaal.nl) kunt u richten aan de directie van Theater Geert Teis. Je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.

Deel pagina: